Asa cum orice lucru are un inceput si pe parcurs ne asteptam la o buna finalitate, iar rezultatele mari se obtin intotdeauna cu sacrificii pe masura, de ce sa nu cautam in orice facem, sa fim pe placul Bunului Dumnezeu?
Tot asa si comunicarea, daca este facuta din suflet si responsabil fata de rezultatele ei previzibile, atunci am avea numai bucurii.
Petre Tutea spunea: "Sunt trei mari iluzii ale omului istoric: progresul infinit, autodesăvârşirea şi autosalvarea."
Putem oare astazi sa avem asteptari colosale de pe urma unei afaceri, daca aceasta se bazeaza pe minciuna?
Putem oare astazi sa ne iluzionam ca, acumuland "bunastare" din minciuna, ajungem la "progresul infinit", tocmai pentru a ne autodesavarsi?
Cautand raspunsuri, ca oricare alte agentii de publiictate, ne-am oprit la concluzia ca bunastarea, in adevaratul sens al cuvantului vine doar din respectul fata de cei carora incerci sa le comunici, nu orice, ci doar beneficiile reale ale produsului sau serviciului tau.
Un Motto drag noua este: "Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun.Intai trebuie sa stii ce sa faci, APOI sa faci ce-i mai bun W. Edwards Deming
De aceea Catehetica ne ajuta, prin citarea surselor originare si nu a "talmacirilor inselatoare" aparute pe parcursul istoriei, la o mai buna intelegere a sinelui, prin raportarea la modelul si invatamintele pure ale Domnului nostru Iisus Hristos.